neděle 12. června 2011

Opravdu já...tohle jsem já...

Tohle jsem já...můj pohled....moje přemýšlení...upřímný úsměv, ale i slzy...plná vděku a bojící se budoucnosti...proč taková nemůžu být stále ? Proč se nemůžu chovat jako Terk. ? Jsem jiná, protože musím...výmluvy...chci být taková, jaká jsem, když se nepřetvařuju...xxx....chci být stále já. Ta Terk....jenže to neumím a to mě ubíjí. Dneska při běhu, když jsem chtěla rozběhat nohu jsem zjistila, jak moc jsem bez energie. Jak moc se cítím daleko od všech. Jak moc se cítím sama a jak jsou moje pohledy prázdné. Jeden prázdný pohled na ,,panelák". Jedno prázdné objetí vzduchu a při tom objímám mámu. Snažím se nechmuřit a ani tolik nechmuřím, směji se, ale je to prázdný smích. Je to smích, který nechápu ani já sama ,,Já se nechápu..."...moje nejčastější věta teď. Věta, kterou stejně jako ,,Promiň, že jsem se narodila" říkám každý den. Mrzí mě to....bohužel je to ale tak. Nechápu se...jsem ztracena sama v sobě. Jsem ztracena v tomhle světě. Ztracena v prostoru....a myslím oba významy. Jsem na dně....ne, stále jsem nedopadla, ale jsem na dně. Protože.....nevím. Zase nevím ( ,,Já nevim...já taky ne, ale to nevadí.)....tentokráte mi to vadí. Vadí mi, že nevím. Protože když někomu řeknu, že nevím, řekne mi ,,To není odpověď !"...nechápou mě a pro to přestávám chápat i já....nechápu nikoho v téhle zemi. Chápu jen jednu osůbku a Ta se teď v téhle zemi nenachází. Je to dobře, jen ať si užívá. Moc Ti to přeju. :´) 


 Tak jo lidi. Dám se písničku, která mě právě teď hodně dojímá...nádhera...

4 komentáře:

  1. Diky from Barnstaple to my dearest friend12. června 2011 v 22:31

    Terk....ahoj. Nemuzu psat ani smajliky ani hacky a carky, Janet a Fred tu maj anglickou klavesnici....Terk......ouu....♥. Chudak Zuzka...prave me museli vsichni tri nechat o samote....sedim tady, v nezname mistnosti sama a placu na cele kolo, dneska mi prijdes TAK MOC daleko.....a pritom blizko...a to boli. Jsem tu stastna a vetsinou vysmata bez pretvarek. Ale dnes rano jsem se poprve mrkla na net a Tvuj blog a od te doby....tears. Jenze az ted je muzu vyplavit. Terk.....pustila vjsem jim tu Secrets....nekdy Ti to budu vsechno vypravet. Ale dnesni den s nima.......tolik veci, vsude......vsechno mi Te pripominalo. Nejvic me mrzi, ze jsem tak daleko. Nemuzu Te obejmout a rict Ti DEKUJI.....nebo at nechmuris. Ja se z toho vyplacu a pak...stejne musim prestat....tady to nejde. Ale Ty? Jak Ti muzu pomoci...Terk....nedalo mi to, promin. Dekuju Ti, modlim se i tady za Tebe kazdy den. So, Terk.......nezapomen. Ctzri veci: verim Ti, Ja{j} jsi Ty, vzdycky jsem tu pro Tebe, Dekuji......xxx Tvoje Marky....at kdekoli, stale s Tebou. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Wow...ahoj Marky.
    Am....promiň, já nemám slov. To je poprvé za tyhle týdny, kdy prostě nemám slov. Buď šťastná a vysmátá dál Marky. Já jsem též. Hlavně dneska. Smíchy mi pošel hlas. :´) :D Nechci aby jsi plakala. Marky já vím, že to by jsi udělala. Včera večer jsem strašně moc brečela v posteli. Asi v ten čas, co jsi sem psala Ty. Nebo aspoň hodně podobný. Brala mě Tvoje nepřítomnost. To, jak moc Tě potřebuju k tomu, abych nezmagořila. A děje se. Pomáháš mi, i když jsi daleko...fakt. ♥ Jsme stále spolu Marky. Vím to...♥ Ty si užívej, směj se a blbni a o mě se vůbec nestarej...:) ;) :´) ♥ Jen se se Zuzkou mějte super ! :) Snad vám tam nesněží jako nám tady xDD (jednou vysvětlím :)). Díky Marky....nevím, jestli si to přečteš, snad ano, aby jsi věděla, že jsem v pohodě...:´) x´) ♥ Díky Marky...u mě platí ty samé věci...♥ Tvá Terk...opravdová Terk....já vím...mám to stejně...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Marky from England14. června 2011 v 21:51

    Hello Hrasku. {divne bez carek, vim} :'} Tak prave tu sedim se Zuzkou a muzu Ti rict, ze ikdyz jsem dneska mela mensi krizi s placem, jsem vic okey. A uz se tesim domu....jak na co, ale na Tebe urcite. ♥ :'} Doufam, ze ani dneska nechmuris.....ja se moc snazim. Dokonce jsem si vytetovala smajlika na levou ruku pod ore. x'} Snad si budu pamatovat, ze se mam na Tebe na dalku usmivat nejen uvnitr. Jinak jsem zdrava {neberu mentalne} :'} a doufam v to same u Tebe. Posloucham Secrets a je tu zpet ta moje vira.....ta vira, u ktere nevim kde se bere, ale verim. Verim, ze Tobe se vede dobre a drzim zpetne palce na akademii a na vsechno. Snad uz nejsi v nevedomosti a neobjimas prazdno. Terk.....tesim se. Verim, tesim se, mzslim na Tebe, modlim se a obcas sice placu {to bzch nebzla ja}, ale at all je to lepsi nez predevcirem. Jak se muzu o Tebe nestarat, Terk? :'}.....protoze Ja{j} jsi Ty. ♥ ♥ ♥ A dneska na plazi jsme se bavilz s Barou o pojmu ,mam srdce na dlani' a ja vzala do ruky srdce od Tebe a rikam mam jen pul srdce na dlani. A Bara : Terka Ti zlomila srdce? A ja ze ne....jen ze jsme od sebe neuplne...ja si tak prijdu. Ty..Terk....diky moc ♥ :'} Dekuju Ti ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů ahoj Marky. x´) ♥ ( v pohodičce ;)). No jo, to se máte...:D ;) :´) Já taky měla menší krizi, na akademii. Deváťáci tam hráli Bittersweet Simphany a bylo to dojemný. :´) No super, že se snažíš a vychází Ti to, jen tak dál. ♥ :´) Já jsem vygebená až za hrob a to víc než upřímně. x´) x´D Stále tu sněží a Havlíček je ze mě a s Terky na mrtvici. Ve čtvrtek je stávka a tak se nejde do školy a tak pohoda. Jen zítra test z ČJ, což je špááátný, ale fajn. A na víc jsem se dozvěděla, že mám 50% šanci jít Nad Alej. Nebo aspoň dělat zkoušky. Což mi taky hodně zvedlo náladu. :´) x´) ♥ A poslouchám Secrets, a All this time a všechno a takový ty rychlejší písničky a dojímají mě, ale zároveň se usmívám...:´) Jsem blázen...já fím..x´) ♥ xD Je dobře, že se těšíš domů. Taky se těšim, až budeš doma. xD x´) Ani nevim, kdy to bude...:P :´) Ale vím, že Tě ještě budu chtít vidět. ♥ Věřím též...stále víc...hlavně včera na zdi jsem hodně věřila. Až tak moc, že jsem spadla. xD Ale dobrý, jsem jen odřená....to je bolest víry a ta bolí hezky. x´) ♥ Já(j) jsi Ty platí, vím...♥ Díky ! x´) ♥ Já jsem totiž ,,Bohyně, lámač srdcí"...xD Všichni kluci ( možná i holky, co já vim. xD Promiň...v příroďáku bereme homosexualitu xD) mě tak moc milují a já je nechci. xD cháchá...xD Hlavně Pája...xD No nic...budu Ti vyprávět.x´) ♥ ;)
    So: Je toho moc, co bych Ti řekla...x´) ♥ Ale díky bude stačit Marky....takže díky. ♥ V dopise poznáš...x´) ♥ Zatím se měj...nevím jestli ještě napíšeš (já taky ne, ale to nevadí..x´)), ale i kdyby ne, měj se famózně a jak to nejpépe umíš. ♥ I Zuzka...:) ;) Pá, mějte se ! ♥ ;) :D

    OdpovědětVymazat