pondělí 20. června 2011

Run next to You...

Krásná písnička...♥ To se povedlo...bohužel nemůžu najít oficiální klip, ale doporučuju ho. Je boží...♥ Jinak...uff....to je něco. Ráno super, noha...no, to je ten problém. Ve středu už mám jít trénovat. Už ve středu....já se tak bojím. Ne...nebojím se bolesti, nebojím se nohy...bojím se času. Teď jsem byla na kole se projet. Pak jsem seděla na zdi....a brečela. Jak jinak, že ?...jsem to ale řečník. Prostě se bojím. Bojím se těchto deseti dnů...bojím se, co bude, co se stane či nestane...xx...Dnešní nálada=super !! Škola vygebená....pohoda. Rozlučka s Pájou, asi milion objetí a na konec i s Benky. Fajn škola.....a jak málo stačí k pláči....projížďka na kole, sezení na zdi, poslouchání Secrets, koukání na Shirana a přemýšlení. A k tomu ještě fakt, že zítra je to rok, co jsem byla tak moc šťastná z toho, že M. pojede na výlet a pozítří je to rok od výletu....dne, který toho taky tak moc změnil. Ty zážitky....zmizík...chcíplá ryba, hallelujah, ,,nepřemejšlej !", 2. já....je toho mnohem víc, ale to buď to nebudu říkat, protože nechci a nejsem schopna přemýšlet....jen jednu myšlenku mám...,,Já  chci do sadu!"...♥

  Tak pá lidi.....snad vše vyjde...já se bojím...ta budoucnost...

Žádné komentáře:

Okomentovat