středa 13. července 2011

Zechcííííípp :D xDD


ale pozor je to 17 cm na délku a 4 cm na šířku :)
ou...velký ;) snad bych se naučila ;ú
;)
:)
kdy máš tak čas ? :)
no...počkej, musím se kouknout :)
ok :)
tvl...jsem na tom špatně :(
jak to ? :(
teď jsem pořád někde. To je plzeň, cheb, pak brno, pak dovolená...a pak nějaká svtaba tety nebo co a doma jsem jenom jeden den :(


Tak jsem si dneska psala s jedním úchylem :D Neberte to tak, že já jsem též úchyl. A rozhodně mi není ještě 15...ne si s ním hraju :D Tak jo...pozor na úchyli. :D

2 komentáře:

  1. To je jak jsi mi říkala v hovoru, viď? x) Chi, pěkně crazy....x´) :D :´) Tak ať se Ti daří i dál a rozesmívá Tě to. :´) x) ♥ Hodně štěstí! Díky...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. No jo...ale tohle ještě z daleka není vše. xD :) Díky moc, Tobě taky ! ♥ Nechmuř hlavně ! x´) ♥ Já díky též a věřím...♥ díky...

    OdpovědětVymazat