úterý 31. srpna 2010

Zásadní věc...:P

Ano, zítra tu máme 1. den školy a u mě ještě nové a tak mám před sebou zásadní věc...zásadní otázku. ,,Co na sebe ?'' Tak touto věcí se zabývám už asi týden a pořád nemůžu přijít na to, co to bude...:( :P :D Máma mi pořád do kola opakuje ''Vem si to, co máš ráda, přináší ti štěstí a hlavně-buď to TY !'' ...já...já...jenže, co jsem vlastně já ? Jaký je můj styl ? Často od lidí slýchám ''ty jsi prostě originál.'' jenže já ani nevím, jak to dělám. Takže z toho mám strašnou depku. Sice teď ještě ne, ale zítra ráno to bude něco strašného...:D :(
      1.-oblečení...musí být něco pěkného !
      2.-sebevědomí a nebát se...to já nedokážu, bohužel !
      3.-dobrý úvod v nové škole...ach, co já zase řeknu. Bohužel ze sebe asi nevydám ani hlásku, jako obvykle !
No, tak snad to nějak zvládnu a doufám, že u toho nedostanu infarkt nebo neomdlím...ty by bylo dost...ehm...hustý...xD

3 komentáře: