pondělí 23. srpna 2010

Dnešek...:)

Tááák, dneska super dén... :) och já mam dost...proč ?! Protože, tréning byl super, přišel dopis od Oře a je všude dobrá nálada..:D. Nejlepší rozhovor s mámou: ''Mami, víš proč je moje 4. já Justin Bieber ?''''No, to nevim'''''Protože když zpívám, mám hlas jako on.''''óóó...''''No jo, jenže von zpívá příšerně!!'''''Chácháchá...to je dobrý''  xD nejlepší tohle...:D xD

Zatím je tohle takovej můj ''veřejný deník'' který si píšu. :D Mě to neva...:)
    Jen abyste věděli, kdo je Oř. Oř je moje kamarádka z mé bývalé třídy. :) Je super...:) Takže teď napíšu takový prolog pro své přátelé.:
   M.-Děkuji ti, že jsi a že si se mnou takto píšeš dopisy. Jsem ti moc vděčná za to, co jsme zažily a každý den na to vzpomínám. Byla jsi mi oporou ty dva měsíce ve škole a i ty dva měsíce prázdnin. Přeji ti jen to nejlepší a hlavně aby se ti ruka brzo uzdravila ! :) Ještě jednou-DÍKY !!! 
   Z.-Na tebe taky často vzpomínám. xD :) Snažím se vybavit tvůj hlas, smích a vůbec-snažím se vybavit tebe. Už jsem tě dlouho neviděla a připadá mi to jako roky. :( Posledně na tom fb, jak jsme si psaly, tak mi to hodně zvedlo náladu ! :) Těším se, až tě zase uvidím !! :) ;) a taky-DÍKY !
   P.-Tobě děkuji za to, že jsi se se mnou začal bavit hned, co jsem k vám přišla. Byl jsi s A. jediný, kdo mi pomáhala a kdo se o mě ''staral'' měla jsem tě ráda, dokonce jsem se do tebe možná i zamilovala, ale pak mi došlo, že by to nemělo cenu a věř mi, bylo to těžké se s tím smířit ! Kamarádi ale zůstaneme doufám i nadále. :) Opět se těším, až tě zase uvidím a budeme se válet smíchy po zemi...:) ;)
  A.-Tobě bych poděkovala asi za to, za co P. až na jednu drobnost. Do tebe jsem se nazamilovala, ale byl jsi mi nejlepším kamarádem a 100% jsem ti věřila, milenče můj...:) :'( Taky se těším, až se uvidíme a ty mě budeš jako vždy rozesmívat a budeš v dobré náladě! :) ostatně-u tebe to jinak nejde !! ;)
                   DÍKY vám všem a doufám, že nezapomenete jako já...:) :'( nikdy ! Jsem nesmírně šťastná, že jsem vás potkala i kdyby to nebyl osud, určitě bych vás někdy musela potkat, protože jsme si byli souzeni...:) (to už jsou keci, ale...:D) Dík !!! :*

Žádné komentáře:

Okomentovat