pondělí 30. srpna 2010

Po delší době...

Tak lidi..(teda moc vás neni, no xD ) opět napíšu nějaký krátký článek do mého,,veřejného deníku'' :)

   Škola je tůůůů....tak co, jak se těšíte ?? :D Já tedy nehorázně moc a to i přesto, že jdu jinam. Bohužel se ale i zároveň hodně bojím, takže mi musíte držet palce, jinak to nezvládnu ;) díky...ehm...všem xD A taky bych tímto chtěla poprosit, aby aspoň ti lidi, co tento blog čtou říkaly dalším lidem, jak je pěkný (cháchá...) a aby se na něj aspoň koukli. Aspoň jedním oček, třeba jen půl minutky ani to ne, ale byla bych strašně moc vděčná všem, kteří by to udělali. Prosím...Děkuji. :) Neumím to, přiznávám...píšu divně, divné texty...asi až moc osobní, ale já se to z vaší pomocí naučím. Budu sledovat vaše blogy a budu se pomalu učit triky a fígle které k tomu člověk potřebuje. Jsem ráda, že ten blog mám a ani ve snu by mě nenapadlo, že mě to bude tak bavit a že ho budu každý den sledovat a čekat, až se něco objeví a věřte mi, když se něco objeví, jsem neuvěřitelně moc šťastná a mám radost z toho, že tu někdo byl...:) Opravdu ! ;)
  Dost prošení a výlevů  a začneme se věnovat tématu, který je pro všechny lidi důležitý...am...co to vlastně je ?! Ani sama nevím....pro každého člověka je důležité něco jiného. Co je důležité, pro tebe ?? Ať jsi kdokoli, napiš sem co to je. Pro mě jsou to přátelé a tenis, samozřejmě. A trenér, kterého mám moc ráda...v podstatě patří už k nám do rodiny. On je ten, který mě ten tenis naučil hrát tak, jak ho hraju. A sice mě dnes hodně naštval a dost mě to zamrzelo, ale já věřím, že to zase přejde a vše bude fungovat dál bez jakékoli komplikace. ;)
             Tak fajn...:) mějte se lidi...dobrou noc a krásné sny (co to zase kecám xD ?! :D ) snad někdy a opravdu, prosím...pomozte mi...:) :(

4 komentáře:

  1. Mačeta amplion31. srpna 2010 v 8:34

    Servus, Bohyně, dobré ráno.
    No počkej, ty dostaneš! :D Já to rozhlásim tak, že uvidíš, chacháá! :) Jinak je super, že jsi mě(doufám)vzala vážně, když jsem říkala, že trenér bude v pohodě. :) A taky myslím, že určitě víš, co je pro mě důležité, ne? :) Dobře, jdu na věc, budu jak amplion. XD Těš se!

    OdpovědětVymazat
  2. Mačeta hlasatel31. srpna 2010 v 9:09

    Vydrž, už se na tom pracuje, opravdu.....

    OdpovědětVymazat
  3. Na osobních textech není nic špatného. Naopak, jsou to ty nejlepší.
    Proč by ses měla inspirovat od jiných blogů? Piš tak, jak chceš, jak myslíš, jak cítíš. Jinak bys to už nebyla ty, ale někdo jiný. A mně se tvoje texty líbí.
    Radost z nových komentářů a ohlasů znám, sama skáču radostí do stropu, když se u mých povídek objeví byť jen jediný komentář. Je to skvělý pocit.
    Ganbare, Kami no warai! (Vytrvej, Bohyně Smíchu!)
    Zebra

    OdpovědětVymazat