neděle 4. září 2011

For You Curser...

prostě pro Tebe Hrášku. Nevím, jestli už spíš či co, ale....já ne, myslím na Tebe. díky ! 

5 komentářů:

  1. Já......x´) <3....Ti děkuji,......<3 ehe....prostě Terk.....ty taky! <3 Netrap se a díky moc. :´) <3...Slyším Tě pořád....x´) <3 Prostě díky, Hrášku... <3

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě díky Hrášku to vystihuje, protože to mohu říct i já...x´) <3 So prostě díky Hrášku <3 ( to víííš...originalitě se meze nekladou x´D <3)

    OdpovědětVymazat
  3. To vím......a stejně jako ,,Já nevím....já taky ne ale to nevadí." a díky mi to - nebude připadat ohrané. :´) <3 x´) Díky, Hrášku <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tak fájn...(nejen) za to díky ! <3 x´) Ale je tu nová ,,samomluva" že sadu teď přece ,,Díky, Já taky..." x´) <3 No...už budu spát Hrášku, Ty by jsi měla též. Diky za článek na Tvém blogu, Diky za vše !! Pá...<3

    OdpovědětVymazat
  5. Páčkuj, taky půjdu....máš prvdu, jako vždy. x´) <3 To bylo dojemné....:´) <3 Pokusím se usnout ještě dnes. x) Díky, nešlo mi na Tvůj komen reagovat, promiň. Díky!! <3

    OdpovědětVymazat